zondag 29 mei 2016

Box met 4 kaarten


Ik genoot de afgelopen twee weken van een vakantie. Ik had hierdoor tijd om veel met mijn hobby stempelen bezig te zijn. Al een tijdje terug wilde ik een boxje maken met daarin kaarten. Te leuk idee toch? Ook wilde ik gebruik maken van materialen die ik al enige tijd in mijn bezit had, maar waar nog niets mee was gedaan. Herkennen jullie dit? Het boxje maakte ik met behulp van het Punch Board. 

Het papier is Gold Soiree Specialty dsp (133697). Erg mooi. De kleuren cardstock en inkt zijn Wild Wasibi (126959) en Calypso Coral (126983). De stempelset Botanical Blooms (140757) haal ik heel erg veel uit de kast! Wat een prachtige set. Met behulp van de snijmallen krijg je ook al zo snel een prachtige resultaten. 

Al met al ben ik erg blij met het resultaat!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten